Beata Vinklárková | O přenesení principů fungování firmy na veřejnoprávní korporaci

firmy

Lze principy, kterými se řídí firma, přenést na fungování veřejnoprávní korporace? A jak se změna legislativy a politické garnitury projevuje na jejím fungování? Cílem firmy je zisk, co je cílem veřejnoprávní korporace? Jak přimět úředníky, aby neztráceli entuziasmus v práci? Dnešním hostem je vedoucí odboru krajského úřadu Beata Vinklárková.

Časová osa:

01:17 Představení Beaty Vinklárkové
04:27 Hlavní rozdíly mezi komerční firmou a veřejnoprávní korporací
07:47 Rozdíl mezi vnímáním úředníků veřejností a tím, co je skutečnost
12:24 Jak neztrácet entuziasmus v práci ve veřejnoprávní korporaci
14:23 Profesní období před započetím studia v programu ANTARES
18:26 Srovnání období před vstupem do ANTARESU se současností
22:08 Hlavní motiv pro vstup do programu
26:19 Kým je teď oproti tomu, kým byla před nástupem do studia
29:00 Co bylo v rámci programu nejjednodušší
31:54 Co bylo v rámci programu nejtěžší
34:50 Zpětná vazba na změny od podřízených
38:28 Zpětná vazba na změny od nadřízených
42:17 Poselství zájemcům o osobnostní rozvoj a studium

Více rozhovorů s inspirativními hosty najdete v rubrice podcasty.


Začněte se rozvíjet ještě dnes!

Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

banner
Předchozí článekVladimír Reiff | Jak vést firmy od vědomostí k dovednostem
Další článekLucie Libovická a Daniela Kolomazníková | Essential mastermind
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.