Jan Markel | Život je hra, ve které jsme každý svým hrdinou

Dnešní téma se zaměřuje na význam koučování ve firemním rozvoji i v osobnostním i profesním rozvoji lidí. Hostem je Jan Markel, profesionální kouč a člen nejrychleji rostoucí komunity koučů v ČR, Coachville Život jako hra.

Jaký vliv má koučování na vzdělávání? Co je skutečným smyslem koučování? Jak hrát lépe? Jak si nestát v cestě. Máte pocit, že musíte zvládnout všechno? Mělo by být koučování součástí osobního rozvoje? Jaká nejnebezpečnější slova brzdí náš rozvoj? Poslechněte si podcast, kde vám Jan Markel na vše s nadhledem odpoví a dodá vám novou motivaci.

Časová osa

00:39 – Představení hosta
02:00 – 1. téma: Koučování v rozvoji – potřebuji kouče?
05:20 – Skutečný příklad z praxe – jaké byly jednotlivé kroky?
10:00 – Jak se člověk stane koučem?
11:40 – Jaké jsou přínosy psychodiagnostiky?
16:57 – Jak náročné je uplatnit se jako kouč?
19:05 – Psychologická hra ve skutečném světě
26:30 – Jaký je první nejdůležitější bod pro změnu?
27:30 – Poselství na závěr


Začněte se rozvíjet ještě dnes!

Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

banner
Předchozí článekPsychosomatika, aneb když za nás mluví tělo
Další článekJiří Šedek | O obchodníkovi 21. století
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.