Milan Drtil – Kazí peníze charakter?

194

V dnešním podcastu se bude Petr Pacher bavit o vztazích lidí k penězům s úspěšným obchodníkem Milanem Drtilem, který působí v Private Consulting Group, s.r.o. Milan je mezi obchodníky známý jako obchodník-lovec, který velice úspěšně získává klienty telefonickou komunikací. Jak se změnil jeho pohled na práci obchodníka za posledních 10 let? A jak moc důležité je mít v obchodně vytvořený nějaký systém?

Také se budeme bavit o neřestech pasivních obchodníků a proč je tak snadné a zrádné sklouznout k pouhé péči o zákazníka, která ale nevede k obchodu. Pan Drtil s vámi bude sdílet své bohaté zkušenost s uzavíráním obchodních přátelství, nasloucháním zákazníkových potřeb a vedením efektivního dialogu. Nakonec také nabídne zajímavou odpověď na otázku, zda peníze opravdu kazí charakter.

00:35 – Představení hosta
01:47 – Jaký má Milan vztah k penězům
05:33 – Jak se za 10 let změnil Milan jako obchodník?
12:00 – Jak efektivně komunikovat s klienty – kdy to už nedává smysl?
19:46 – Vše je možné, díky silné podporující komunitě
21:36 – Jak lidé přemýšlí o penězích
30:15 – Co by se měl naučit člověk-investor, který chce žít z dividend a pasiv
34:00 – Kromě peněz, co dalšího může obchodníka pohánět
38:00 – Poselství na závěr

Chcete umět vyjednávat a argumentovat jako mistři? Toužíte být součástí silné a expandující komunity, která vám otevře dveře mnoha jedinečným příležitostem? Zapojte se do revolučního vzdělávacího programu JUST GROW – Mistr obchodu, který funguje pod záštitou University of Applied Management.

Předchozí článekSebedeterminační teorie – jeden z možných pohledů na lidskou motivaci
Další článekCross trénink jako metoda rozvoje zaměstnanců
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.