Zdeněk Ševčík | O marketingu, úspěšném budování organizace, hledání osobní i firemní identity a investicích do vzdělání

Key advantage

Čím začíná a končí marketing? Co je tím nejdůležitějším prvkem byznysu ve firmě? Jak pracovat se zákazníkem? Proč i velcí hráči na trhu mají často problém s marketingovou strategií? Jakou hodnotu má investice do vzdělání? Dnešním hostem podcastu Ryba smrdí od hlavy je Zdeněk Ševčík z firmy Key advantage s.r.o.

Časová osa:

0:08 Přivítání a uvedení hosta.
0:19 Zdeněk Ševčík o sobě a své profesní historii.
0:55 Kde se vzala touha dělat marketing? Začátky v Rádiu Krokodýl.
3:24 První podnikání a práce obchodníka pro Centrum.cz.
7:57 Role VIP obchodníka v Centrum.cz.
11:35 Vytvoření nové vlastní podnikatelské aktivity – firma Key advantage.
12:49 Co je zapotřebí vědět o marketingu pro úspěšné fungování firmy?
17:21 Jak má marketingově přemýšlet živnostník?
21:17 Jak získávat nadšené zákazníky? Strategie firmy Key advantage.
25:40 Co dál s firmou Key advantage?
29:04 Jak nabídnout zákazníkům spolu s produktem i příběh firmy? 
33:19 Hodnocení vzdělávacího systému v rámci ČR i celé střední Evropy.
38:41 O přístupu lidí ke vzdělání a potřebě individualizace výuky.
41:51 O individuálním a kompetentním přístupu k zákazníkovi.
44:50 Závěrečné poselství Zdeňka Ševčíka.
48:33 Závěrečná douška Petra Pachera.