Michal Hochman | O produktu Alveno, realizaci softwaru jako služby i smyslu celoživotního vzdělávání

Iresoft
Iresoft

Jak se podniká v oblasti vývoje a nabídky softwaru jako služby? Co je v tomto oboru nejdůležitější pro získání a udržení si zákazníka? Jak docílit toho, abychom v každém roce mohli vykázat dvojnásobný růst oproti předchozímu období? Co motivuje člověka k tomu, aby začal studovat už čtvrtou vysokou školu? K čemu by mělo vést permanentní a systematické vzdělávání? Hostem dnešního podcastu Ryba smrdí od hlavy je Michal Hochman z firmy IRESOFT.

Časová osa:
0:21 – Přivítání a představení hosta.
0:41 – O profesním působení ve firmě a produktu Alveno.
2.17 – Krátký vhled do osobního života hosta.
2:53 – Profesní cesta vedoucí do nejvyšší exekutivní role.
5:41 – Transformace Alvena – změna v cenové politice a přístupu ke klientům.
7:59 – V čem spočívá smysl produktu – nabídka softwaru jako služby klientům.
11:52 – V čem tkví příčiny každoročního dvojnásobného růstu Alvena?
14:34 – Rozdíly ve vzdělávání na předchozích školách a na UAM.
17:41 – Aplikace poznatků ze studia při řízení firmy.
21:29 – Kdy lze prohlásit, že marketink funguje, tak jak má (minimální rating)?
23:57 – Jak funguje proces získávání a komunikace se zákazníkem?
26:48 – Co Alveno chystá do budoucna?
29:09 – Optimální míra odchodnosti zákazníků na konci roku.
32:06 – Míra nasycenosti trhu v ČR a plány rozšířit působení na Slovensko.
34:31 – Jaké problémy přináší podnikání v oblasti nabídky softwaru jako služby?
35:43 – Konkrétněji o novém modulu, který Alveno chystá.
38:30 – Závěrečné poselství.
40:08 – Petr Pacher o podobě rozhovorů jako přinášení autentických příběhů a o smyslu vzdělávání.