Naslouchám sobě, naslouchám tobě

Zdá se, že se ze světa vytratila základní lidská schopnost a potřeba – komunikovat. Narážíme neustále na neviditelné bariéry, kvůli nimž strádají vztahy s ostatními,...

Porozumění a důvěra ve vztahu

Minule jsme se zabývali vztahem člověka k sobě samotnému, dnes pokročíme o kus dál a podíváme se na to, jak se mezi lidmi vytváří...

I suterén naší identity potřebuje pořádný úklid

Původně jsme chtěli věnovat novou epizodu porozumění ve vztazích. Uvědomili jsme si však, že stejně jako v reálném životě musíme napřed vybudovat základy a...

Otázka ceny a hodnoty (nejen) v obchodním vztahu

Ve světě obchodních vztahů slyšíme větu "Je to příliš drahé" až moc často. Ne vždycky je to ale způsobeno samotnou cenou. Někdy klient prostě...

Role a kompetence ve firmě

Slovem kompetence se dneska ohání každý. Ne každý už ale ví, co to znamená. A jen málokdo to ví natolik dobře, aby dokázal pracovat...

Nemám čas. Jak z toho ven?

"Nemám na to čas", běžná odpověď nejen při obchodním jednání, ale i v osobním životě. Rádi byste se třeba sešli s kamarádem z dětství,...

Firma, rozdílnost pohledů a umění odstupu

V úvodním dílu podcastu Psychologieprokaždého.cz jsme se zaměřili na otázky z praxe obchodníků. Jak srovnat odlišný pohled vedení a řadových zaměstnanců, proč je důležité...

NEJČTENĚJŠÍ

NOVINKY