Dušan Trenčanský | Seberozvoj, budování vztahů s klienty i přeměna v lepšího obchodníka

hodnoty

Lze v dnešní době, kdy je krize na trhu energetických komodit, vystupovat jako seriózní obchodník s energiemi? Jak pracovat s klienty? Co je vzájemná důvěra v obchodě a proč je tak důležité pěstovat vztahy v rámci pracovního nasazení? A jak rozpoznat podvodné nabídky? Dnešním hostem je Dušan Trenčanský ze společnosti Optimal Energy zabývající se optimalizací výdajů energie.

Časová osa

0:06 – Úvod, představení hosta
1:10 – Dušan Trenčanský o svém studiu na essential college zaměřeném na jednání a komunikaci v obchodě
2:40 – O jeho osobním rozvoji a vztazích na škole mezi spolužáky i učiteli
4:52 – O krizi Dušana Trenčanského, o změně, která nastala během studia, o důležitosti pojmenovávání
9:30 – Co může člověku, který se pohybuje dvacet let v obchodě, přinést vzdělávání o obchodní psychologii? A jak reagovat na změny okolo?
12:36 – Jak vnímat trendy a jít proti proudu?
15:09 – Kým byl Dušan Trenčanský před studiem na essential college a kým je dnes?
17:46 – Co je nejdůležitější v obchodě? Jak mít dobrý vztah se zákazníkem?
19:22 – Zájem a péče o klienty, loajalita a dobré preference
22:36 – Závěrečné poselství

Více rozhovorů s inspirativními hosty najdete v rubrice podcasty.