Patrik Bartko | Jak se vzdělávat v oblasti náboru tak, aby to přinášelo výsledky?

NextGenTA

Jaké jsou základní pilíře náboru zaměstnanců a jak mohou organizace získat konkurenční výhodu na trhu práce, tak aby přitahovaly ty nejvhodnější talenty? Proč je kritické mít v souladu strategii organizace se strategií náboru? Co z pravidla chybí organizacím na cestě za tím stát se žádaným zaměstnavatelem? Proč je v dnešním náboru tak důležité praktické vzdělávání? Hostem dnešního podcastu Ryba smrdí od hlavy je Patrik Bartko, spoluzakladatel projektu NextGenTA zaměřujícího se na vzdělávání v oblasti náboru a výběru zaměstnanců.

Časová osa

0:20 – Přivítání hosta.
0:34 – Představení hosta
1:15 – Jaký je rozdíl, mezi personálními agenturami a strategickým pohledem na nábor?
2:31 – Cesta od začátků v náboru v malých firmách, přes nadnárodní korporáty napříč světem, až po motivaci ke vzniku projektu NextGenTA.
8:56 – Jakým výzvám čelí organizace v oblasti akvizice talentů?
10:37 – Jak souvisí nastavení obecné strategie organizace s úspěchem v náboru?
15:28 – Co je příčinou toho, že organizace nedokážou být dlouhodobě konkurenceschopným zaměstnavatelem na trhu práce?
20:03 – Jak porozumět cestě kandidáta přes proces náboru a jak jí efektivně měřit?
21:49 – Praktické rady a tipy, jak se stát dlouhodobě úspěšným zaměstnavatelem na trhu práce.
27:35 – Jak důležité je v oblasti náboru těch nejvhodnějších talentů důležité vzdělání a jakou roli zde hraje projekt NextGenTA?
29:42 – Závěrečná slova a rozloučení se s hostem.