Karel Bílek | Zákazník na prvním místě?

Hostem tohoto podcastu je Karel Bílek ředitel a jednatel mezinárodní průmyslové strojírenské firmy B+R automatizace. Zároveň je to posluchač Univerzity aplikovaného managementu oboru MBA. Během rozhovoru padnou velmi zajímavé otázky, a ještě zajímavější odpovědi. Jak čelit situaci, kdy se soukromá firma s rodinnou atmosférou stane součástí velké skupiny jako je ABB? Jak předávat odpovědnost při velmi ploché firemní struktuře? Jakou významnou roli mají na chod společnosti firemní hodnoty a jak je zachovat v korporátním prostředí?

Časová osa

00:30 – Představení hosta
02:40 – Čím se firma B+R automatizace vlastně zabývá?
04:30 – Nové role, odpovědnost a kompetence
09:35 – Jak napomohlo studium na UAM zvládnutí nových výzev
11:30 – Jak ve velké firmě s plochou strukturou delegovat odpovědnost a uvolnit si ruce
14:15 – Poselství na závěr
16:50 – Platí pravidlo zákazník na prvním místě?


Začněte se rozvíjet ještě dnes!

Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

banner
Předchozí článekChovej se laskavě jako člověk aneb emoce se nenosí?
Další článekProč se nebát krize
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.