Karel Kouřil | Výš už to nejde, má smysl se stále vzdělávat?

Hostem tohoto podcastu je doktor Karel Kouřil, který vyučuje na Fakultě strojního inženýrství VUT v Brně a jeho oborem jsou strojírenské technologie. Těmi se zabývá již více než 20 let, a to jak na akademické půdě, tak v praxi. Od působení v malých a rodinných firmách, přes velké a nadnárodní, došel až k založení vlastní firmy VKV Tools s. r. o. V rozhovoru jsou otevřena témata problematika školství v České republice, blíže zaměřené na technické obory, důležitost vzdělávání na všech úrovních osobního a profesního rozvoje a také, jak je důležité zachovat si zájem a neusnout na vavřínech.

Časová osa

00:42 – Představení hosta
03:50 – Bolesti a neduhy vzdělávání v Česku – vraťme na ZŠ dílny
10:17 – Co skutečně dalo panu Kouřilovi profesní vzdělávání MBA?
12:33 – Příběh a vize společnosti VKV Tools s. r. o. – má Vaše firma rodný list?
14:56 – Význam osobnostního profesního vzdělávání člověka, který je již na vrcholu
17:10 – Kdy by měl majitel firmy opustit roli manažera a vstoupit do role učitele
19:35 – Poselství na závěr
20:52 – Závěrečné přání Petra Pachera


Začněte se rozvíjet ještě dnes!

Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

banner
Předchozí článekEmoce a Identita aneb Duševní posilovna
Další článekŘeč těla jako součást naší komunikace
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.