Obchodní přístup

146

Výzva číslo 5: Uvědomte si, kdo je váš klient a jaké má potřeby aneb obchodní a proklientský přístup

Kdo je můj klient? Co je to, co potřebuje, a co ode mě očekává? Jaké jsou s tím spojené obavy? Toto jsou otázky, které by si měl položit každý, kdo si chce udržet zdravý obchodní a proklientský přístup. O tom, že tato kompetence není pouze výsadou obchodníků, ale měl by se jí řídit každý, hovoří Michaela Píšková z Institutu aplikované psychologie. I toto téma vychází z knihy Career book vhodné pro každého zaměstnance i zaměstnavatele.

0:00 – Představení hosta a Institutu aplikované psychologie
3:50 – Proč je obchodní a proklientský přístup tak důležitý
7:30 – Proč znát potřeby a obavy svého klienta a jak je zjistit
11:00 – Klient ve sporu vždy vyhrává?
14:50 – Zodpovědnost, komunikace a týmovost jako nejpodstatnější kompetence úspěšného obchodníka
19:00 – Obchodník lovec vs. obchodník pečovatel
21: 30 – Poselství: zamyslete se, kdo je váš klient a co potřebuje

Předchozí článekPracovní nabídka na seznamce nebo nábor celých skupin – firmy, které se nebály udělat výběrové řízení jinak
Další článekKomunikativnost
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.