Obchodní přístup

Výzva číslo 5: Uvědomte si, kdo je váš klient a jaké má potřeby aneb obchodní a proklientský přístup

Kdo je můj klient? Co je to, co potřebuje, a co ode mě očekává? Jaké jsou s tím spojené obavy? Toto jsou otázky, které by si měl položit každý, kdo si chce udržet zdravý obchodní a proklientský přístup. O tom, že tato kompetence není pouze výsadou obchodníků, ale měl by se jí řídit každý, hovoří Michaela Píšková z Institutu aplikované psychologie.

Časová osa

0:00 – Představení hosta a Institutu aplikované psychologie
3:50 – Proč je obchodní a proklientský přístup tak důležitý
7:30 – Proč znát potřeby a obavy svého klienta a jak je zjistit
11:00 – Klient ve sporu vždy vyhrává?
14:50 – Zodpovědnost, komunikace a týmovost jako nejpodstatnější kompetence úspěšného obchodníka
19:00 – Obchodník lovec vs. obchodník pečovatel
21: 30 – Poselství: zamyslete se, kdo je váš klient a co potřebuje


Začněte se rozvíjet ještě dnes!

Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

banner