Komunikativnost

0
29

Výzva číslo 4: Komunikace. Nejzásadnější kompetence lidí v organizaci

Lidé s rozvinutou kompetencí komunikace jsou pro každou organizaci zásadní. Kvalitní komunikace je totiž základem pro efektivní řešení problémů, předávání informací a plnění úkolů. Proto je komunikace také 4. výzvou knihy Career book Institutu aplikované psychologie. Jaké úrovně kompetence komunikace rozeznáváme a jak je poznat vysvětluje vedoucí Institutu Michaela Píšková. Popisuje také, jak je možné komunikaci rozvíjet a představuje možnosti komunikačního tréninku.

0:00 – Představení hosta, škála kompetence komunikace
4:30 – Jak se projevuje nedostatečná kompetence komunikace a co sní
7:35 – Málo rozvinutá úroveň – jaké problémy přináší a jak se projevuje
14:30 – Rozvinutá úroveň – ideální úroveň pro organizaci
17:00 – „Model v roli“ – špičková úroveň kompetence
19:50 – „Přerozvinutá úroveň“
22:00 – Jak rozvíjet kompetenci komunikace
24: 50 – Komunikační trénink Institutu aplikované psychologie

Předchozí článekObchodní přístup
Další článekAngažovanost a zodpovědnost
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo k psychologii a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména výzkumu v oblasti psychodiagnostiky, konverzační hypnózy a vývoji nových metod pro vzdělávání formou výcviku.

NECHAT ODPOVĚĎ

Prosím, vložte Váš komentář
Prosím, vložte Vaše jméno