Subscribe: Apple Podcasts | RSS | More
Výzva číslo 4: Komunikace. Nejzásadnější kompetence lidí v organizaci
Lidé s rozvinutou kompetencí komunikace jsou pro každou organizaci zásadní. Kvalitní komunikace je totiž základem pro efektivní řešení problémů, předávání informací a plnění úkolů. Proto je komunikace také 4. výzvou knihy Career book Institutu aplikované psychologie. Jaké úrovně kompetence komunikace rozeznáváme a jak je poznat a rozvíjet vysvětluje vedoucí Institutu Michaela Píšková.
0:00 – Představení hosta, škála kompetence komunikace
4:30 – Jak se projevuje nedostatečná kompetence komunikace a co sní
7:35 – Málo rozvinutá úroveň – jaké problémy přináší a jak se projevuje
14:30 – Rozvinutá úroveň – ideální úroveň pro organizaci
17:00 – „Model v roli“ – špičková úroveň kompetence
19:50 – „Přerozvinutá úroveň“
22:00 – Jak rozvíjet kompetenci komunikace
24:50 – Komunikační trénink Institutu aplikované psychologie