Otázka ceny a hodnoty (nejen) v obchodním vztahu

Ve světě obchodních vztahů slyšíme větu „Je to příliš drahé“ až moc často. Ne vždycky je to ale způsobeno samotnou cenou. Někdy klient prostě jen momentálně nemá dost prostředků. Častější případ je ale ten, kdy si nedokáže uvědomit hodnotu služby nebo produktu. Dobrý vztah (a zdaleka se to netýká jen vztahů obchodních) musí být založen na vzájemné důvěře a prospěšnosti, která se neobejde bez kvalitní komunikace.

Časová osa

2:19 – Otázka ceny, hodnoty a dostupných prostředků
9:17 – Musí to dávat smysl, jinak je to drahé i zadarmo
15:26 – Eliminace následků nebo řešení příčiny?
20:27 – Porozumění, zkušenost a uvědomění smyslu
26:42 – Oboustranná prospěšnost a shoda nejen v obchodu
36:27 – Konzervatismus a obava ze změny
39:50 – Jak reagovat na negativní odezvu?


Začněte se rozvíjet ještě dnes!

Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.

banner
Předchozí článekSíla rozhovoru
Další článekJak se zbavit trémy
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.