Výzva číslo 4: Komunikace. Nejzásadnější kompetence lidí v organizaci
Lidé s rozvinutou kompetencí komunikace jsou pro každou organizaci zásadní. Kvalitní komunikace je totiž základem pro efektivní řešení problémů, předávání informací a plnění úkolů. Proto je komunikace také 4. výzvou knihy Career book Institutu aplikované psychologie. Jaké úrovně kompetence komunikace rozeznáváme a jak je poznat a rozvíjet vysvětluje vedoucí Institutu Michaela Píšková.
Časová osa
0:00 – Představení hosta, škála kompetence komunikace
4:30 – Jak se projevuje nedostatečná kompetence komunikace a co sní
7:35 – Málo rozvinutá úroveň – jaké problémy přináší a jak se projevuje
14:30 – Rozvinutá úroveň – ideální úroveň pro organizaci
17:00 – „Model v roli“ – špičková úroveň kompetence
19:50 – „Přerozvinutá úroveň“
22:00 – Jak rozvíjet kompetenci komunikace
24:50 – Komunikační trénink Institutu aplikované psychologie
Začněte se rozvíjet ještě dnes!
Studium MBA vám pomůže zlepšit si své manažerské dovednosti.
Studium BBA vám pomůže naučit se prodávat, vyjednávat, přesvědčovat a ovlivňovat.
Kurz Rekonstrukce identity vám pomůže navrátit sami k sobě, zvládat lépe stres, navazovat zdravé vztahy a naučit se ozdravovat ty nezdravé.