Angažovanost zaměstnanců jako klíčový faktor pro růst firmy

Víte, co je největším pokladem každé firmy? Nejsou to neomezený kapitál, jednotná vizuální prezentace ani moderní klimatizované kanceláře. To největší bohatství spočívá v angažovaných a kompetentních zaměstnancích. Jak ale poznat, že takové ve firmě opravdu máte? A jak s nimi správně zacházet, aby angažovanost a motivace postupně nevyprchaly? 

0:00 – Úvod

2:20 – Udržení angažovanosti pří expanzi firmy

6:43 – Posun rolí, posun kompetencí

12:00 – Kdy je správný čas rozloučit se?

18:43 – Správné etablování zaměstnance

20:44 – Výzva pro zaměstnance

Předchozí článekVěnujte mi pozornost
Další článek4 tipy pro zlepšení koncentrace
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.