Jiří Šedek o obchodníkovi 21. století

281

Dnešním hostem je Jiří Šedek, obchodník společnosti LR Health & Beauty, autor seriálu Jízda s úspěšnými. Jiří vede vlastní tým obchodníků v rámci několika zemí Evropy. Podělil se s námi o jeho názor o přímém obchodu a poodhalil klíč úspěšných obchodníků.

Jakým způsobem by měl fungovat člověk který se zabývá přesvědčováním, ovlivňováním, argumentací, tedy jedním slovem obchodník? Nepleťte si ale pojmy. Není to pouze o profesi. Obchod se nás dotýká každý den ve všech rolích, ve kterých vystupujeme.
Jak se změnil význam slova obchodník, poohlídneme-li se zpět do devadesátých let? Kompetentní obchodník by měl umět budovat obchodní přátelství. Vytvoří si tím síť velmi hodnotných kontaktů. Jak se udržet na vlně každodenních výzev? To vše se dozvíte v PODCASTU.

0:52 Pro koho je tento podcast určen?
1:11 Představení hosta.
3:30 Jak by měl vypadat obchodník 21. století.
7:30 Kreativita obchodníka je důležitá- oslovování přes sociální sítě.
9:00 Celý život je obchod.
10:08 Co je smysl role obchodníka?
12:29 Informovač -> vyjednavač
15:45 Co obchodník potřebuje, aby se nadstandardně uživil?
18:10 Za co by měl být člověk, který vyjednává zodpovědný?
24:10 Znám vše, co potřebuji, abych byl dobrým obchodníkem, jak se mohu nadále rozvíjet?
29:15 Mentalita obchodníka v rámci rozvoje.
31:05 Poselství nakonec.

Co tě na Univerzitě aplikovaného managementu Petr Pacher naučí? Jedním slovem- OBCHOD. Provede vás vším, co budete potřeboval v roli vyjednavače. Startujeme již 29/1/2020. Zapojte se do výcviku ZDE

Účastí v soutěži souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a s pravidly soutěže.

Předchozí článekJan Markel – Život je hra, ve které jsme každý svým hrdinou
Další článekJiří Zíka – Jak poznáme, že je člověk hypnabilní
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.