Jiří Šedek o obchodníkovi 21. století

495

Dnešním hostem je Jiří Šedek, obchodník společnosti LR Health & Beauty, autor seriálu Jízda s úspěšnými. Jiří vede vlastní tým obchodníků v rámci několika zemí Evropy. Podělil se s námi o jeho názor o přímém obchodu a poodhalil klíč úspěšných obchodníků.

Jakým způsobem by měl fungovat člověk který se zabývá přesvědčováním, ovlivňováním, argumentací, tedy jedním slovem obchodník? Nepleťte si ale pojmy. Není to pouze o profesi. Obchod se nás dotýká každý den ve všech rolích, ve kterých vystupujeme.
Jak se změnil význam slova obchodník, poohlídneme-li se zpět do devadesátých let? Kompetentní obchodník by měl umět budovat obchodní přátelství. Vytvoří si tím síť velmi hodnotných kontaktů. Jak se udržet na vlně každodenních výzev? To vše se dozvíte v PODCASTU.

00:52 – Pro koho je tento podcast určen?
01:11 – Představení hosta.
03:30 – Jak by měl vypadat obchodník 21. století.
07:30 – Kreativita obchodníka je důležitá- oslovování přes sociální sítě.
09:00 – Celý život je obchod.
10:08 – Co je smysl role obchodníka?
12:29 – Informovač -> vyjednavač
15:45 – Co obchodník potřebuje, aby se nadstandardně uživil?
18:10 – Za co by měl být člověk, který vyjednává zodpovědný?
24:10 – Znám vše, co potřebuji, abych byl dobrým obchodníkem, jak se mohu nadále rozvíjet?
29:15 – Mentalita obchodníka v rámci rozvoje.
31:05 – Poselství nakonec.

Předchozí článekJan Markel – Život je hra, ve které jsme každý svým hrdinou
Další článekJiří Zíka – Jak poznáme, že je člověk hypnabilní
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.