Nemám čas. Jak z toho ven?

166

“Nemám na to čas”, běžná odpověď nejen při obchodním jednání, ale i v osobním životě. Rádi byste se třeba sešli s kamarádem z dětství, bohužel priority jsou jinde. Musíte vyzvednout děti ze školky, koupit kytku partnerce, vyřídit maily. Podobně to funguje i při řízení podniku. Zkrátka vám nezbývá čas. Jak ale rozpoznat, kdy je nedostatek času krutou realitou, a kdy jde jen o univerzální výmluvu? Můžeme se vůbec nedostatku času zbavit? A není to nakonec všechno jen o tom, že nemáme správně nastavený systém?

0:00 – Představení hostů a tématu

3:41 – Proč tak často slyšíme “nemám čas”?

12:57 – Odborník vs. Manažer

25:35 – Když chybí systém, chybí všechno

34:18 – Co doporučit, když není čas

Předchozí článekBudování firemního brandu: Cesta do pekel nebo k milionovým obratům?
Další článekPravda vítězí! … No jo, ale která?
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.