SMERO, Richard Mazal, #8 – „O efektivním vzdělávání manažerů“

25

V poslední době se často řeší téma budování vztahů se zákazníky. Otázkou je, jestli si majitelé firem uvědomují, kdo všechno je součástí tohoto procesu. Většinou to začíná i končí u obchodního a marketingového oddělení s tím, že je potřeba efektivní komunikace, která povede k získávání důvěry klientů a k prodeji. Podívejte se na rozhovor s Richardem Mazalem ze SMERO, spol. s r.o. o vzdělávání manažerů.

Zaujala vás firma Smero? Koukněte se na další podcasty

4:20 Vzdělávání ve firmě SMERO
9:00 Jak udržovat rodinné a blízké vztahy ve firmě o 250 lidech?
10:50 Co byl hlavní motiv pro vznik firemní akademie ve SMERO?
14:00 Jaké podmínky musí firemní akademie splnit, aby měla pro firmu smysl?
21:30 Vzpomínání na období, kdy probíhala firemní akademie – z největší krize k úspěchu
26:15 Nejde jen o vzdělávání – jak probíhalo převedení poznatků do praxe
31:50 Od direktivního jednání k hledání smyslu a lidské komunikaci
36:00 Současná situace ve SMERO – neztrácíme optimismus
37:55 Poselství na závěr

Videozáznam a celý článek najdete ZDE