Vojtěch Kracík – proč je důležité, aby měl obchodník zdravou identitu

668

Dnešním hostem podcastu je Vojtěch Kracík, který je studentem jedinečného psychologického výcviku Rekonstrukce identity, který vznikl pod záštitou Univerzity aplikovaného managementu. Témata podcastu jsou probírána ze dvou úhlů pohledu. Podíváme se na věci jak z pohledu osobnosti Vojtěcha Kracíka, tak z pohledu jeho role obchodníka.

Tématem podcastu je Vojtěchův život a postupný vývoj jeho osobnosti. V první části Vojtěch vypráví o svých zkušenostech a problémech s jeho první obchodní rolí s provizním platem. Dále Vojtěch povídá o tom, co jej přivedlo do výcviku Rekonstrukce identity a jak díky němu změnil a dosáhl pozitivních výsledků. Dále jsou v podcastu rozebrána témata jako priority v roli obchodníka a péče o svoji psychickou stránku a osobnost.

00:58 – Představení hostů
03:02 – Jaký byl Vojtěchův vývoj před tím, něž nastoupil do Rekonstrukce Identity?
05:50 – Kdy ho začalo zajímat živit se prospěšným prodejem produktů či služeb?
09:50 – Změnil by běžný plat místo provizního jeho rozhodnutí odejít ze zaměstnání?
15:00 – Co Vojtěcha přivedlo na UAM?
21:00 – Jak vnímal své začátky na UAM z pohledu obchodníka a osobnosti.
31:15 – Co ho naučil jeho nedávný obchodní úspěch?
33:10 – Jak by Vojtěch popsal svou současnou identitu?
36:40 – Poselství na závěr

Předchozí článekJiří Tobola – Komunikace na prvním místě
Další článek360 stupňová zpětná vazba jako metoda hodnocení pracovníků
Petr Pacher
Studoval jsem všeobecné lékařství, které mě následně přivedlo ke studiu psychologie, práva a managementu. Výkonnostní psychologii používám mnohem raději než klinické přístupy. Kompiloval jsem řadu psychodiagnostických metod, kterými prošlo několik stovek tisíc osob. Se svým týmem se věnuji zejména aplikaci psychologie a zdravého selského rozumu v organizacích tak, aby se jejich představitelé naučili z kompetencí vše, co potřebují pro naplnění jejich profesní i osobní cesty. Smysl života vidím ve „vzdělávání lidí pomocí výcviku, kterým si zafixují nové znalosti a dovednosti tak, aby je používaly v praxi a přinášely jim žádoucí výsledky“.