Nejprve přichází myšlenka, poté její dotažení do konce a v ideálním případě máte na konci firmu.

Ale pokud firma prospívá, není to proto, že jeho zakladatel správně vyřídil papírování, dostal P.O. box a zhotovil vizitky. K budování úspěšného podnikání potřebujete mnohem více.

Aby byl pravděpodobnější trvalý růst, malé a střední podniky potřebují inteligentní, strategický plán. Jestli je společnost teprve v plenkách nebo funguje už léta, existuje několik věcí, který každý chytrý podnikatel musí mít na paměti.

Zde je 7 nejdůležitějších:

1. Ztotožněte se se zákazníky

Je důležité chápat smysl svého podnikání, když začnete růst a vytvářet si zákaznickou základnu. Ale místo klasického „rozhazování sítí“, zkuste něco trochu více soustředěného, strategického s kořeny ve výzkumu. Investujte do výzkumů – můžete buď najmout poradce, nebo se pokuste vcítit do zákazníka a řekněte si sami pro sebe, co byste od firmy jako zákazník očekávali. Odtud se můžete „odpíchnout“ a na poznatcích vybudovat promyšlenou marketingovou strategii.


2. Ujistěte se, že máte profesionální vedení účetnictví

Pokud nemáte zrovna talent na čísla, budete si muset poradit jinak. Pokud nejste kvalifikováni k vedení účetnictví své společnosti, musíte pochopit alespoň základy. Každopádně si najměte někoho, kdo tomu opravdu rozumí.


3. Rozvíjejte kancelářskou kulturu

Udržet si talentované lidi ve firmě je důležité z několika důvodů. Školení nových zaměstnanců je časově i finančně náročné, a je obrovská zátěž ztratit kádr, který vedl důležité projekty pro vaši firmu. Jedním z nejlepších způsobů, jak si udržet své lidi na palubě a přilákat nové, je pěstovat solidní kancelářskou kulturu. Víte, ten druh místa kam lidé chtějí přijít. Je to na vás jako na majiteli, abyste zařídili přívětivé, zábavné, produktivní prostředí.


4. Investujte do základů

Odborníci znovu a znovu uvádějí, že úspěch podnikání se projeví na jeho lidech. Buďte připraveni investovat čas a energii potřebnou ke kontrole, rekrutování a školení zaměstnanců, které jsou nejen kvalifikovaní, ale také se vám hodí do organizace. To znamená, abyste uměli přijít na to, koho na jaké pozice budete muset najmout a hledali tak nejlepší kandidáty. Dalším základním prvkem úspěšné společnosti v současné době jsou její webové stránky. Mít amatérský web vám zbytečně sníží důvěryhodnost a dovolí konkurenci s propracovanějšími stránkami nalákat více zákazníků. Investice do kvalitního webu není malá, ale návratnost stojí za to.


5. Poslouchejte, zvláště když nesouhlasíte

Začali jste podnikat proto, že jste měli představu a vizi. Ale vaše firma poroste pouze tehdy, pokud jste věnovali velkou pozornost zainteresovaným stranám a zákazníkům. Vaše komise, investoři, kolegové a zákazníci si mohou vzájemně nabídnout cenný vhled, ať už se jedná o vnitřní fungování vaší společnosti nebo pohled zvenku na jeho funkčnost a služby. Je tedy zvláště důležité poslouchat, když nesouhlasíte, zejména když člen představenstva kritizuje vaše metody nebo zákazník není spokojený. To je místo, kde se můžete nejlépe seznámit se svými nedostatky a přijít na to, jak je zlepšit.

6. Plánujte konzervativně

Dělejte vše, co můžete, aby se zabránilo překvapení, když nedosáhnete finančních cílů. Nastavte realistická očekávání, a mějte jasný plán, jak se tam dostat. Podceňováním svých odhadů příjmů pomůžete zajistit, aby vaše plány, které jsou založeny na tom, kolik peněz vaše firma vydělá, vaši společnost nevykolejily. Chcete-li mířit vysoko a nedosahujete očekávaných cílů, může to být pro vaši firmu fatální.


7. Najděte mentora

Je mnoho profesionálů, podnikatelů a odborníků v oboru ve své komunitě, kteří již prošli procesem obchodního budování. Nechte se od nich poučit. Mají návrhy k pokoření neúspěchů, které se naučili a to vám může ušetřit bolest a náklady spojené s tím, že uděláte sami stejnou chybu. Je cenné mít zkušeného, ​​důvěryhodného poradce, aby přezkoumal vaše myšlenky a pomohl vám zlepšit se a uspět.

KOMENTOVAT

Prosím vložte poznámku
Prosím, zadejte své jméno a příjmení