Máte na to být dobrým lídrem?

Kdo je to vlastně lídr? A jak být dobrým lídrem? Není to jen o tom být šéf. Musíte toho umět ještě mnohem víc. Co definuje...

Psychologie v praxi – mladá věda pod velkým tlakem

Psychologie je mladá věda, ve své podstatě vznikla až v 19. století. Očekávání a požadavky jsou ovšem mnohem vyšší než u většiny starších a rozvinutějších...

Kde se potkávají: Zdraví, vzdělávání a obchod

Všichni víme, že zdraví a lékařská pomoc jsou jedny z nejdůležitějších kamenů moderní společnosti. Díky dostupné vyspělé péči a rozmanitosti léčebných produktů jsme posunuli...

Marketing pro obchodníky II. – Videovizitka

Marketing je u většiny drobných českých podnikatelů opomíjen. Přesto účinný a efektivní marketing vám může přivést řadu nových zákazníků, zvýšení obratu a nové příležitosti! V prvním...

Teorie spravedlivé odměny aneb bez práce nejsou koláče

Lidskou přirozeností je snaha zlepšit své životní podmínky, zajistit si základní potřeby a neustále posouvat své hranice možností. Usnadnit si práci a získávat za...

Marketing: Nekonečný prostor neomezených možností

Žádný podnik se neobejde bez zákazníků. Klienty, spotřebitele, zákazníky, návštěvníky – ty všechny je nutné zaujmout a získat si jejich pozornost, důvěru a oblibu....

SWOT: Nástroj k odhalení slabin a rizik vašeho projektu

Každý z nás se pouští do projektu s určitou nadějí a vervou. S vidinou, že úspěšně dosáhneme svého cíle. Jiná možnost tu zkrátka není. Občas ovšem ani...

Kdy a proč je dobré zapojit projektový management?

V globalizované ekonomice, které vládnou sociální sítě a informační technologie, je čas klíčovou veličinou každé firmy. Ani vynikající záměr, návrh a originální výrobek, nedokáže zachránit...

Nebojte se ohromit! Aneb jak zaručeně získat klienty

Sedíte naproti člověku, který ani nepředstírá, že na společnou schůzku přišel s notnou dávkou pochybností – pochybností o Vás, měří si Vás pohledem a v jeho...

NEJČTENĚJŠÍ

NOVINKY