Více je někdy méně aneb V jakých situací má menšina vliv na názor většiny?
To, že většina může ovlivnit menšinu se zdá být intuitivní. Nacházíme-li se obvykle mezi lidmi, kteří mají opačné názory než my, můžeme...
Reference od předchozích zaměstnavatelů a jejich využití v procesu výběrového řízení
Můžeme se spoléhat a to, že člověk, který získá dobré hodnocení od předchozího zaměstnavatele, bude spolehlivě vykonávat i současné zaměstnání? Do jisté...
Jiří Zíka #22 | Jak vypadá hypnóza u dětí?
Děti se od dospělých odlišují způsobem myšlení, prožívání, vytváření představ atd, má ale tento fakt vliv i na samotnou hypnózu? Je potřeba...
Vztahy v době koronavirové
Konečně sledujeme, že se od opatření proti šíření koronaviru pozvolna upouští. Panika opadá a život se začíná vracet do normálu. Otázkou je...
Jiří Zíka #21 | K čemu je hypnóza nejčastěji prospěšná?
Jedna z nejčastějších otázek, kterou se naučíme říkat již jako děti je „Proč?“. Proč něco je? Proč to tak je? Proč, proč, proč?...
Vojtěch Kracík | Jak může psychologický výcvik pomoci i vám?
V dnešním díle navážeme na předešlý podcast s Vojtěchem Kracíkem, studentem psychologického výcviku Rekonstrukce identity a obchodním konzultantem essential college. Minulý podcast...
Assessment centrum a jeho přínos pro výběrová řízení
Metody výběru pracovníků jsou různé a každá má svá pro a proti. Většina expertů na danou problematiku se ale shodne na tom,...
Blanka Miličková | Budování neziskové organizace
Dnes si budeme povídat o tématu, jak se liší ziskový a neziskový sektor v souvislosti s tím, jak se cítí, chová a jak prožívá...
Využijte příležitosti Instastories!
Jednou z možností propagace vaší značky či produktů jsou sociální sítě. Nabízí široké spektrum publika, a tudíž možnost zacílení na vámi vybranou skupinu...
Jiří Zíka #20 | Jak vypadá výcvik hypnotizérů?
Prvním krokem, který musíte udělat pro to, abyste se stali špičkovým hypnotizérem je najít odhodlání, zahodit všechny pochybnosti a prostě tomu věřit....