Marketing pro obchodníky II. – Videovizitka

Marketing je u většiny drobných českých podnikatelů opomíjen. Přesto účinný a efektivní marketing vám může přivést řadu nových zákazníků, zvýšení obratu a nové příležitosti! V prvním článku této série jsme si společně definovali: Kdo jsem já? Kdo je...

Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvýšit jejich motivaci?

Správné a efektivní hodnocení zaměstnanců ve firmě je jeden z nejdůležitějších procesů, na které by měl být kladen velký důraz. Pokud se zaměstnanci nebudou cítit ve vaší firmě dobře, bude se snižovat jejich spokojenost a...

Peníze = Štěstí?

„Jako psychoterapeut jsem pracoval s mnoha jednotlivci s velkou mocí, s bohatými muži z Wall Street. Dokonce i v těch nejlepších časech se mnoho z nich potýká s emočními a psychologickými výzvami v důsledku...

Dluhy – Kam mizí moje peníze?

Jan má dobře placenou práci, ale rovněž i dluh rovný zhruba polovině jeho platu. Kompulzivně utrácí, kupuje věci, které ve skutečnosti nepotřebuje. Také proto, že si nedělá záznamy o svých financích, často vypisuje nekryté...

Jak se přestat trápit z rozchodu a pohnout se dál z místa?

Před několika lety jsem poznala svého „osudového“ muže. Začátek byl nesmírně krásný, poznali jsme se úplnou náhodou na jedné akci, jen pouhým pohledem přeskočila mezi námi neuvěřitelná jiskra, dali jsme se do řeči a...

Výběr schopného zaměstnance očima psychologa

Institut Aplikované Psychologie si připravil na léto další workshop pro podnikatele a majitele firem tentokrát na téma „Výběr schopného zaměstnance očima psychologa“. Workshop se koná 27. července v době od 9:00 do 16:00 v...

Nezraňujte se slovy aneb 10 kroků k efektivní párové komunikaci

Jak co nejvíce zefektivnit komunikaci se svým partnerem? Ve věku zhruba dvou let si začínají lidé vážně uvědomovat a používat své dovednosti v přesvědčování a debatování. Samozřejmě, že naše nejranější vyjádření jsou argumenty o jediném...

Jak bravurně vládnout řečí aneb jednoduché klíče k efektivní komunikaci

Každý komunikuje se svým okolím nějakým způsobem, jeden komunikuje tak, druhý onak, ale jen velmi málo lidí si osvojilo dovednost skutečně efektivní komunikace. Selhání v komunikaci se vyskytují příliš často a obvykle vedou k...

Společnost

„Nemusíte se obávat toho, že na vás vaše vlastní společnost bude nahlížet jako na člověka. Vy to chcete. Lidé nevěří společnostem, věří lidem.“ Stan Slap Tato část vašeho obchodního plánu bude v zásadě odpovídat na tyto...

Generalizovaná úzkostná porucha – Veroničin příběh

Veronika je mladá žena. Studuje, věnuje se hudbě, má přátele, milující rodinu. Něco je ale špatně - trpí generalizovanou úzkostnou poruchou, která jí ztěžuje každodenní život. Se svým stavem se rozhodla něco udělat a...