Jak se bránit manipulaci?
Každý z nás někdy v životě již potkal člověka, který rád manipuluje s lidmi v jeho okolí. Může se jednat o rodiče, přítele či přítelkyni, nadřízeného v práci či...
Srozumitelné principy podnikání III. – 5 dostupných zdrojů financování
Máte skvělý nápad na založení vlastního podnikání, ale kde vzít dostatek peněz na rozjezd? Většina podnikatelů financuje začátky ze své vlastní kapsy. Je to...
Duševní zdraví na pracovišti III. – Akční plán v 7 krocích
Psychické problémy mohou postihnout každého, a to bez ohledu na věk, nebo prostředí, ve kterém se pohybuje. Nejběžnější duševní nemocí je deprese a úzkost....
Jak najít ty nejschopnější a přijmout ty nejlepší
Bez okolků lze říci, že jen málokdo si uvědomuje, jak je pro každou společnost výběr zaměstnanců drahý a náročný. Obzvláště, pokud firma hledá vysoce...
Ozvěny minulosti v paměti podvědomí
Lidská mysl a její podvědomí má mnohá zákoutí. Jsou zatím jen málo zmapovaná a pro mnoho vědců je to stále “terra incognita” neznámé území. Pokud existuje dosud...
9 pravidel pro dosažení cíle
Každý z nás má své sny i cíle. Někdo si jen staví vzdušné zámky a svých snů nikdy nedosáhne. Jiný tvrdě dře a jde si...
Regrese – Cesta do minulosti našeho podvědomí
Regrese je jedna z běžných součástí lékařské hypnoterapie. Regrese se vědecky snaží pomocí transu a napojení na podvědomí nechat vyniknout pacientovy subjektivní pocity a...
Duševní zdraví na pracovišti II. – Zlepšení pracovních podmínek
Duševní zdraví na pracovišti je klíčovým faktorem pro správné fungování podniku. Jestliže zaměstnanci budou v psychické pohodě, bude znát i na jejich pracovním výkonu. Řada...
Srozumitelné principy v začátku podnikání II. – Nejčastější chyby
Začátek podnikání není vůbec jednoduchou záležitostí. Obzvláště mladí lidé se do podnikání pouštějí bezhlavě a se spoustou energie. To je samozřejmě jedna z klíčových věcí,...
Nutí nás společnost „nosit“ sociální masky?
Lidé si celkově nevšímají vlastních neverbálních projevů, avšak tento druh komunikace může být klíčový při vytváření dobrého dojmu. Naším vystupováním a řečí těla komunikujeme prakticky neustále....
Skvělý obchodník je ve vás. Probuďte ho!
Abyste se mohli stát skvělým obchodníkem, musíte k tomu mít určité předpoklady. Tedy konkrétněji určité vlastnosti. A to je právě ta dobrá zpráva. Vlastnosti se...
Srozumitelné principy v začátku podnikání – Podnikatelský plán
Pro založení podniku je tvorba podnikatelského plánu stěžejní. Obsahuje odpovědi na otázky „Kde jsem?“, „Kam jdu?“ a „Jak se tam dostanu?“. Kvalitně zpracovaný podnikatelský...
Duševní zdraví na pracovišti – Nutnost nebo přežitek 21. století?
Ve včerejším článku Kdo by ve vašem týmu rozhodně neměl chybět? jsme si řekli, že nejdůležitějším faktorem podniku je lidský kapitál. Zaměstnance, a především ty...
Kdo by ve vašem týmu rozhodně neměl chybět?
Nejdůležitějším faktorem každého podniku je lidský faktor. Ten rozhoduje o úspěšnosti či neúspěšnosti každého podniku. Ostatní faktory lez relativně snadno pořídit. Kde ale získat...
Sugesce jako nástroj k léčbě
Sugesci a charismatu léčitele byla v minulosti velmi často připisována veškerá zásluha za vyléčení duševních chorob a drobných fyzických neduhů. Je předchůdcem moderní psychologie....
Trans ve světle moderní vědy
Trans je důležitou součástí psychologie a především terapie pomocí hypnózy.
Trans je přirozený stav vědomí, kdy jsou pouze zpomaleny a tedy také utlumeny naše vědomé reakce...
Chcete být oblíbení? Víme, jak na to!
Ať už jste byli třídní hvězda nebo spíše otloukánek, chcete, aby vás měli lidé opravdu rádi. Jak se ale stát oblíbeným? Získáte si přízeň...
4 kroky k budování sebedůvěry
Sebedůvěra je vlastnost, která se mění v průběhu našeho života. Lze ji posilovat a zvyšovat tak důvěru v sebe samého. Budujte svoji sebedůvěru neboť je to...
Naučte se těchto 12 pravidel vyjednávání a úspěch máte v kapse!
V profesním i osobním životě jsme často vystaveni situacím, kdy po někom něco chceme, někdo chce něco po nás nebo je třeba udělat nějaký kompromis....
Řeč těla při namlouvání napříč kulturami
Rituály namlouvání se mění v závislosti na vývoji společnosti. Jejich úspěch souvisí se schopností nejen signály namlouvání správně vysílat, ale také přijímat. Zatímco někdy vysílíme...